lördag 30 november 2013

årets första pimpeltävling Stora tandsjön

hej alla läsare ett nytt år och jag får be om ursäkt för det urdåliga bloggandet men jag lovar att jag ska bättra mig i år och hjälpa alla er som läser till bättre tips och roliga repotage.

första tävlingen i år var stora tandsjön i dalarna jag spelade in en film med min gopro ni får ursäka att jag inte är den bästa att redigera,
 men det blir bättre under vintern-. jag kommer filma alla tävlingar jag tävlar och kommer att lägga upp de filmklipp jag tycker är roliga och hjälpsamma.
här är länken till filmklippet http://www.youtube.com/watch?v=9bGWMWKTg5w
finns lite tips i filmen inget jag berättar men tittar ni noga så ser ni hur jag fiskar och hur jag gör när jag hittat fisk.
Jag vann tävlingen på 11.9kg jag fiskade en 37mm mankan pirk och en 32mm av magnus olsen..
kommer att blogga efter varje tävling nu och hoppas att ni även kikar in på pimpelsport där det kommer upp mycket tips och trix,.
skitfiske på er tills vidare mvh
¨rosamössan thomas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar